LEGO® DUPLO® rozpoczęło współpracę z platformą TestMeToo, zajmującą się testami konsumenckimi. W jej efekcie ponad 1 000 mam z całej Polski otrzymało dla swoich dzieci zestaw LEGO® DUPLO® „Mój pierwszy domek” o wartości 80 zł. Mamy mogły wyrazić swoje opinie na temat zestawu przez media społecznościowe, e-maile czy fora internetowe.
To pierwszy test inicjujący współpracę firmy LEGO i platformy TestMeToo. Jednocześnie jest to pierwszy test zabawek z segmentu premium na dużą skalę na platformie. Tysiąc mam z całej Polski otrzymało najnowszy zestaw LEGO® DUPLO® „Mój pierwszy domek” do zabawy ze swoim dzieckiem. Na temat testowanych klocków wyrażały swoje opinie na osobistych stronach każdego użytkownika na platformie TestMeToo, aby następnie udostępnić je przez media społecznościowe, e-maile czy fora internetowe.
– LEGO® DUPLO® stawia na bliski kontakt ze swoimi odbiorcami. Chcemy być wszędzie tam, gdzie współcześni rodzice najczęściej szukają opinii i wymieniają się informacjami. LEGO® DUPLO® to wyjątkowa seria dla dzieci w wieku od 1,5 do 5 roku życia, która dostarcza najmłodszym nie tylko radości, ale przede wszystkim rozwija ich wyobraźnię, kreatywność i zdolności manualne, uczy koncentracji i samodzielności. Ponadto, podczas zabawy dzieci uczą się kolorów, kształtów, cyferek czy nazw zwierząt – mówi Joanna Starzycka-Nogaj, Brand Marketing Manager w LEGO Polska, odpowiedzialna za markę LEGO® DUPLO®. Klocki LEGO® DUPLO® to jedyna w swoim rodzaju zabawka dla najmłodszych. Są dwa razy większe od zwykłych klocków LEGO i zostały zaprojektowane tak, aby idealnie pasować do małych rączek dzieci w wieku od 1,5 do 5 lat. Zestaw LEGO® DUPLO® „Mój pierwszy domek” pozwala konstruować pierwsze budowle i poznać najważniejsze czynności towarzyszące człowiekowi na co dzień, jak wstawanie rano, mycie zębów, jedzenie śniadania. Zestaw daje też dzieciom możliwość układania przeróżnych, ciekawych historii, rozwijających ich kreatywność.