• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
niedziela, 14 września, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Mattel zatrudnił Świętego Mikołaja -czyli świąteczna promocja 2012! | 23.10.2012 r.

20 maja 2014
w Aktualności
Czas czytania:3 mins read
A A

Jak zwiększyć sprzedaż
zabawek z półki w najbardziej kluczowym momencie roku? Jak sprawić,
aby Konsumenci kupowali więcej i więcej świątecznych prezentów?
Jak wyróżnić się na rynku zabawek w najgorętszym sezonie
zakupowym? Mattel Poland znalazł odpowiedź na te pytania i
zatrudnił na Święta Bożego Narodzenia samego Św. Mikołaja. I
jak przystało na XXI wiek będzie on wykonywał swoją pracę
wirtualnie, zapraszając dzieci do napisania listu do Mikołaja w
Internecie.


Od 19 października ruszyła
ogólnopolska promocja „List do Mikołaja”, w której dzieci za
pośrednictwem Internetu mogą stworzyć listę wymarzonych przez
siebie świątecznych prezentów. Na www.listdomikolaja.pl
wirtualny Święty Mikołaj oprowadzi dzieciaki po swojej fabryce,
podpowie jak napisać i ozdobić list oraz zaprosi do skompletowania
listy świątecznych podarunków. No i jak na wzorcowego Świętego
Mikołaja przystało będzie też miał coś w zanadrzu dla…
rodziców, dziadków, opiekunów i wszystkich tych, którzy sprawiają
najmłodszym prezenty w okresie świątecznym.

W promocji może wziąć
udział każdy – niezależnie od miejsca zamieszkania, pochodzenia
czy też zasobów portfela Konsumenta. Wystarczy napisać z dzieckiem
list do Mikołaja (www.listdomikolaja.pl),
kupić produkt firmy Mattel (wartość produktu nie ma znaczenia), za
pośrednictwem strony internetowej zarejestrować paragon i wziąć
udział w loterii.

Na zwycięzcę czeka samochód sportowy
Alfa Romeo MITO, a także, co tydzień, worki pełne
prezentów od firmy Mattel. Promocja trwa od 19 października do
31 grudnia 2012 roku i obejmuje zasięgiem całą Polskę.

Skąd pomysł na
promocję?

Jak wynika z badań
rynku, przeprowadzonych na zlecenie Mattel Poland, ponad 50% dzieci w
Polsce pisze list do Św. Mikołaja. Co roku, na przełomie listopada
i grudnia, 60% dziewczynek oraz 49% chłopców w wieku 4-9 lat wysyła
listę wymarzonych prezentów do Mikołaja. Pisanie listu jest
dodatkowo wspólnym przeżyciem dla dziecka i rodziców, a wiara w
istnienie św. Mikołaja utożsamiana jest często ze szczęśliwym i
beztroskim dzieciństwem. „Właśnie na bazie wiedzy o
konsumentach Mattel Poland stworzył promocję „List do Mikołaja”,
która doskonale wpisuje się w zwyczaje i potrzeby grupy
docelowej. Promocja została zaprojektowana tak, aby każdy znalazł w niej coś dla siebie. Dzieciaki dobrą zabawę, a rodzice
możliwość wygrania sa
mochodu, jak i worków prezentów dla
swoich pociech. Wartością nadrzędną dla jednych i drugich będzie
z pewnością wspólnie spędzony czas, który poświęcą na
napisanie listu do Mikołaja” – mówi Katarzyna Gruszka,
Marketing Manager w firmie Mattel. 


Wsparcie marketingowe

Promocja będzie
wspierana kompleksowym programem marketingowym, który zawiera:
kampanię reklamową w stacjach telewizyjnych skierowaną do dzieci
jak i do rodziców (dokrętki do większości reklam świątecznych
Mattel emitowanych na kanałach: Polsat, TV Puls, Cartoon Network,
Mini Mini, Disney Channel, Disney XD, Disney Junior, Jim Jam,
Nickelodeon), reklamę w Internecie, informację na materiałach POS
w sklepach, QR kody, działania marketingowe w mediach
społecznościowych.

Wsparcie w miejscu sprzedaży

Firma Mattel przygotowała
komplet materiałów reklamowych, które poinformują konsumenta
o promocji „List do Mikołaja”, a tym samym wyróżnią
sklepy, chcące uczestniczyć w tym świątecznym przedsięwzięciu.
„Mamy do zaoferowania dla naszych partnerów handlowych szereg
materiałów reklamowych, dostosowanych wręcz do indywidualnych
potrzeb. Przygotowaliśmy zestawy zarówno dla hipermarketów –
paletowiska świąteczne, naklejki podłogowe, jak i dla sklepów
detalicznych oraz supermarketów – plakaty, displaye, naklejki
podłogowe). W pierwszej kolejności chcemy zaopatrzyć w nie nasze
sklepy partnerskie oraz akredytowane sklepy Fisher Price. Bardzo
ważnym elementem w tej promocji jest połączenie tradycji
Świętego Mikołaja z nowoczesnością – QR kody, które już
w sklepie mogą przenieść konsumenta w wirtualny świat „List
do Mikołaja”. QR kody będą znajdowały się na wszystkich
materiałach reklamowych, dotyczących promocji. Będzie to
niewątpliwie jedno z ważniejszych wydarzeń w nadchodzącym
sezonie, więc tym serdeczniej zachęcam detalistów do zamawiania
materiałów POS (przez Przedstawicieli Handlowych Mattel,
Dystrybutorów)”.
– mówi Anna Grochowska-Kuźnik, Customer
Marketing Manager EE w firmie Mattel.

Poprzedni

Gra „Faras”

Następny

Children Fashion Cologne

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Children Fashion Cologne

Children Fashion Cologne

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .