• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
piątek, 23 maja, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Metamorfoza Ateneum

13 lipca 2021
w Aktualności
Czas czytania:2 mins read
A A

Firma Ateneum, największy polski dystrybutor książek, gier, zabawek i artykułów papierniczych, po 17 latach działalności przeprowadziła znaczący rebranding, w którego wyniku nastąpiła pełna zmiana identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa. Dotychczasowe czarno-pomarańczowe logo z wpisaną w trójkąt sową zastąpił nowoczesny prostokątny biały znak Ateneum na granatowym tle. Nawiązaniem do wcześniejszej identyfikacji wizualnej jest pomarańczowy kolor kropki.

Ateneum jako lider branży potrzebował zmiany wizualnej odzwierciedlającej atrybuty firmy na miarę naszych czasów. Krój czcionki w nowym logotypie podkreśla nowoczesność i dynamikę działalności dystrybucyjnej, a granatowe tło jest symbolem mądrości w działaniu i gwarancji stabilności Ateneum.

Nowy logotyp w pełni odzwierciedla pozycję i charakter Ateneum jako niezawodnego partnera w biznesie, innowacyjnego i wielokrotnie odznaczonego prestiżowymi nagrodami: Diamentami Forbesa i Gazelami Biznesu, a także wyróżnianego w elitarnym gronie najbardziej wpływowych polskich przedsiębiorstw przez cenione europejskie instytucje oraz media biznesowe – komentuje Sławomir Żywczak, PR Manager Ateneum.

Od 2004 roku, czyli od początku istnienia Ateneum, niezmiennie obowiązywał ten sam logotyp. Po 17 latach Zarząd Ateneum podjął decyzję o metamorfozie identyfikacji graficznej Ateneum, aby wizerunek z jednej strony wpisywał się we współczesne trendy, z drugiej – w pełni oddawał charakter firmy. Za koncepcję graficzną odpowiedzialna jest studio projektowe Blokdesign.

Tagi: Ateneumdystrybutorlogometamorfozarebrandingsławomir Żywczak
Poprzedni

Rekordowo wysokie obroty najemców działających w centrach handlowych w maju. Jest odbicie, na które branża tak długo czekała.

Następny

Sklepy tradycyjne z dalszym wzrostem sprzedaży w czerwcu Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Sklepy tradycyjne z dalszym wzrostem sprzedaży w czerwcu Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

Sklepy tradycyjne z dalszym wzrostem sprzedaży w czerwcu Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .