• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
wtorek, 8 lipca, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

MiniMini+ na czele kanałów dla dzieci 2013 r.

12 stycznia 2014
w Aktualności
Czas czytania:2 mins read
A A
W 2013 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów
dziecięcych awansował MiniMini+. Największym wzrostem pochwalić się mógł
kanał BBC CBeebies, z kolei najwięcej stracił Disney XD.

Liderujący w rankingu kanałów dziecięcych MiniMini+
zanotował w 2013 roku wzrost udziału względem poprzedniego roku o 22,22
proc. do poziomu 0,77 proc. – wynika z danych Nielsen Audience
Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców. W 2012 roku stacja
ta była trzecia, przy czym w ub.r. dostęp do niej dostali wszyscy
abonenci nc+ (wcześniej była tylko w Cyfrze+).

W grupie komercyjnej liderem też był kanał MiniMini+ (0,78 proc.
udziału; wzrost o 32,20 proc.), który rok wcześniej był trzeci. Z
pierwszej na drugą lokatę spadł Disney Junior (0,62 proc.; w dół o 7,46
proc.). Natomiast z drugiej na trzecią pozycję spadł Disney Channel
(0,52 proc., w dół o 22,39 proc.).

Największym wzrostem (o 54,55 proc.) pochwalić się mógł kanał BBC
CBeebies. Z kolei najwięcej również i tutaj stracił Disney XD – było to
35,71 proc.

Na drugą pozycję spadł Disney Channel, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 18,75 proc. do 0,65 proc.

Natomiast na ostatnią lokatę podium (z miejsca szóstego) awansował
Nickelodeon, którego wynik w zeszłym roku wzrósł o 10,71 proc. i
uplasował się na poziomie 0,62 proc.

Na wysokich pozycjach (ósmej i dziewiątej) znalazły się nadające
dopiero od 2011 roku, a monitorowane od lutego ub.r. roku stacje Nick Jr
i Nickelodeon HD. Pierwszy z tych kanałów miał 0,27 proc. udziału, a
drugi – 0,25 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 70 proc., pochwalić
się mógł zajmujący dziesiąte miejsce kanał BBC CBeebies, który rok
wcześniej był ósmy. Średni roczny udział tej stacji w 2013 roku wyniósł
0,17 proc.

Z kolei największy spadek odnotował Disney XD, który spadł z miejsca
czwartego na szóste. W badanym roku wynik tego kanału zmniejszył się
bowiem o 33,33 proc. do 0,42 proc.

Poprzedni

Produkty Endo już tylko online

Następny

Buty Bartek laureatem plebiscytu Superprodukt

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Buty Bartek laureatem plebiscytu Superprodukt

Buty Bartek laureatem plebiscytu Superprodukt

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .