Adresowana
do dzieci stacja Nickelodeon odświeża swój design. Zmiany obejmą
zarówno kanał telewizyjny, jak i inne platformy marki. Poza nowym
wizerunkiem, we wszystkich krajach grupy północnoeuropejskiej
Nickelodeon wprowadza wspólną piosenkę, jako motyw przewodni.
Specjalnie w tym celu opracowano własny język. Najważniejszym
celem marki Nickelodeon jest dostarczanie dzieciom rozrywki. Nową szatę graficzną Nickelodeon
charakteryzują intensywniejsze kolory, nowe wzory graficzne
połączone ze znanymi elementami i nowe czcionki. Szlam („slime”)
będzie wykorzystywany przez cały rok, nie tylko na antenie, lecz na
wszystkich platformach. Po raz pierwszy w Polsce Nickelodeon
będzie miał również własną piosenkę w międzynarodowym
„języku”: stworzony z różnych dźwięków pochodzących z
programów Nickelodeon zabawny utwór, skoncentrowany wokół logo
stacji. – Grupa
docelowa naszej stacji stale się rozwija pod wpływem nowych trendów
w telewizji, muzyce, modzie, czy nowych platform rozrywkowych.
Dlatego logicznym jest by Nickelodeon ewoluował razem ze swoją
publicznością – mówi Bettina
Vogel, dyrektor kreatywny Nickelodeon, pytana o powody tych zmian. Po
odświeżeniu wizerunku, w połowie października tego roku,
Nickelodeon rozpocznie w Polsce pierwszą kampanię brandową. Akcja,
pod hasłem „Dołącz do Nickelodeon”, prowadzona będzie z
wykorzystaniem najbardziej popularnych i
lubianych postaci – SpongeBoba Kanciastoportego i jego kumpla
Patryka, chłopców z "Big Time Rush", czy bohaterów nowej
kreskówki “Sanjay & Craig”.
Promocji
w prasie towarzyszyć będzie kampania marketingowa prowadzona w Internecie (portale dla dzieci m.in.: Zadane.pl,
Nk.pl, Yummy.pl, Dladzieci.pl. Giercownia.pl) i na kanałach
największych grup mediowych w Polsce: TVN,
Polsat, TVP, AtMedia i Discovery. Na
listopad planowane są również eventy w centrach handlowych,
skupiające się wokół nowej piosenki promującej Nickelodeon. Jesienna
ramówka stacji również przyniesie wiele nowości. Na widzów czeka
230 premierowych odcinków, 6 nowych programów i 9 premier
filmowych. Odświeżony design wraz z nowościami programowymi z
pewnością spełnią oczekiwania młodych widzów, dostarczając im
jeszcze lepszej rozrywki i zabawy, gdziekolwiek się znajdą.