Coccodrillo, Smyk i Wójcik – te trzy brandy zostały nominowane do nagrody Retailers’ Awards 2015. Zwycięzcę poznamy podczas zimowej edycji Shopping Center Forum 2015, która odbędzie się 3 marca 2015 roku w Warszawie.
Polskie marki – Coccodrillo, Smyk i Wójcik zostały nominowane w kategorii Children’s Retailer of the Year 2015. Sieci oferujące odzież, obuwie i produkty dla dzieci zostały wyróżnione przez jury m.in. za dynamiczną ekspansję zarówno w kraju jak i za granicą, dobrze dobrany format i koncept salonów oraz atrakcyjną ofertę handlową.
Obecnie pod szyldem Coccodrillo na terenie Unii Europejskiej działa 120 punktów. W okresie od stycznia do czerwca 2014 roku w Polsce otwarte zostały 23 sklepy pod szyldem sieci. Do końca tego roku CDRL SA, właściciel sieci, planuje otwarcie jeszcze kilkunastu salonów.
Sieć sklepów Smyk wchodzi w skład Grupy Empik Media & Fashion (Grupa EM&F). Obecnie sieć obejmuje 110 punktów sprzedaży zlokalizowanych w najatrakcyjniejszych centrach handlowych w Polsce. Sklepy Smyk działają również w Rosji, na Ukrainie, w Turcji i w Rumunii.
Wójcik Fashion Group sp. z o.o. działa na rynku od 1987 roku. Salony sieci oferują ubrania dla dzieci w wieku od 0,5 roku do 12 lat w segmencie marek premium. Obecnie działa ponad 50 sklepów w Polsce. Kolekcje Wójcik sprzedawane są ponadto w ponad 100 sklepach partnerskich na terenie kraju i zagranicą. Wójcik obecny jest także w Austrii, Finlandii, Szwecji, Niemczech, Czechach, Słowacji, Rosji, USA, Wielkiej Brytanii i na Ukrainie.