• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
niedziela, 22 maja, 2022
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

POLSKA REPREZENTACJA W SKLEPACH Z ZABAWKAMI

11 marca 2021
w Aktualności
Czas czytania:6 mins read
A A

Lewandowski, Krychowiak czy Szczęsny to nazwiska, które zna każdy miłośnik piłki nożnej, nawet ten najmłodszy. Grono fanów stale się powiększa, a tym samym powiększa się grupa klientów, która jest gotowa kupić gry i zabawki z wizerunkami swoich idoli. O atrakcyjności licencji Polskiego Związku Piłki Nożnej rozmawiamy z Karolem Tatarem, z Działu Sponsoringu i Marketingu PZPN.

Piłka w grze, a nasza reprezentacja zaczyna odnosić sukcesy. Jaki kalendarz spotkań naszych Orłów przed nami do 2022 roku?

Zawsze cieszy nas dobra gra reprezentacji, a porażki hartują ducha i uczą pokory. Zakończone rozgrywki w ramach Ligi Narodów UEFA to tylko zapowiedź zmagań w ramach przyszłorocznego turnieju UEFA EURO 2020 (rozgrywanego w czerwcu i lipcu 2021 roku) oraz eliminacji do mistrzostw świata w Katarze, które odbędą się pod koniec 2022 roku. Piłkarskich emocji na pewno nie zabraknie w najbliższym czasie – łącznie we wszystkich rozgrywkach do końca 2022 roku reprezentacja zagra minimum 23 mecze!

Czy mecze polskiej interesują polskich widzów? Jaka jest oglądalność takich transmisji?

Mecze eliminacyjne do mistrzostw świata w 2018 roku średnio w telewizji oglądało 7,4 miliona widzów, a eliminacje do UEFA EURO 2020 średnio 5,4 miliona. Oprócz widowni przed telewizorami mamy wspaniałą publiczność na stadionach, które przed pandemią wypełniały się praktycznie do ostatniego miejsca (eliminacje do mistrzostw świata w 2018 roku – średnio 54 646 widzów na meczach, w przypadku eliminacji do mistrzostw Europy 2020 – średnio 54 506 kibiców).

Czy reprezentacja buduje społeczność fanów np. wykorzystując modne kanały social media?

Obserwujemy stały trend związany ze wzrostem zainteresowania piłką i reprezentacją wśród naszych fanów. Dzieje się to m.in. poprzez treści, które prezentujemy na naszych kanałach social mediach i stronie LaczyNasPilka.pl. Ponad milion obserwujących na kanale Facebook, prawie 700 tysięcy subskrybentów na YouTube oraz 611 tysięcy widzów na Instagramie ma dostęp do angażujących treści – tylko u nas kibice mogą znaleźć unikatowe reportaże, wywiady i materiały zza kulis reprezentacji. W ubiegłym roku rozpoczęliśmy również interakcję ze środowiskiem esportowym tworząc projekt PZPN eFutbol, co zaowocowało powołaniem dwóch reprezentacji Polski w gry komputerowe (z serii FIFA oraz eFootball PES) oraz rozpoczęliśmy działalność na TikToku (obecnie ponad 200 tysięcy obserwujących). Warto też wspomnieć o Bibliotece Piłkarstwa Polskiego (LaczyNasPilka.pl/biblioteka), czyli platformie multimedialnej, która dziś gromadzi ponad 650, bogato opisanych pod kątem statystycznym i kronikarskim, meczów piłkarskich. Ze wszystkich tych kanałów możemy korzystać promując nasze produkty licencyjne, tym samym docieramy do konkretnej, bardzo zaangażowanej, grupy odbiorców.

PZPN jako licencja. W jaki sposób PZPN może zaistnieć na produktach?

Tworząc swoje produkty, licencjobiorcy mogą korzystać z wizerunków reprezentantów i reprezentantek Polski w piłce nożnej. Do tego na produktach można umieszczać wizerunek maskotki reprezentacji – Orła Bielika oraz rozpoznawalne znaki towarowe, w tym logo reprezentacji Polski i hasło Łączy nas piłka. Wszystkie produkty licencyjne oznaczone są znakiem z podpisem Oficjalny Produkt Licencyjny PZPN. Asortyment z taką notą to gwarancja jakości oraz pewność, że powstały zgodnie z naszymi standardami. Trzystopniowa akceptacja produktów sprawia, że nasze produkty są sprawdzane pod wieloma względami: wizualnymi, użytkowymi oraz merytorycznymi. Licencjobiorcy PZPN tworząc produkty licencyjne podkreślają walory związane z wykorzystaniem piłki nożnej, charakteryzującej się wyjątkowymi wartościami, ideą rywalizacji, zdrowym trybem życia oraz zasadami fair play. Co więcej, znacząca medialność, rozpoznawalność oraz zaufanie do reprezentacji i jej zawodników to sposób na dotarcie do nowej grupy odbiorców.

Jakie jest portfolio produktów na licencji PZNP?

Asortyment, który tworzymy razem z naszymi licencjobiorcami przekroczył już liczbę 500 produktów. W naszym portfolio jest min: odzież, w tym oficjalne koszulki reprezentacji; gadżety kibica; akcesoria samochodowe; artykuły i przybory szkolne; artykuły domowe, w tym kubki, bidony i pojemniki; artykuły spożywcze takie jak: woda mineralna, lody, słodycze; tekstylia tj. koce, poduszki, zestawy pościeli; gry planszowe i karciane, kalendarze, zestawy telefonicznych etui i kart kolekcjonerskich oraz wiele więcej. Cały czas staramy się poszerzać ten zbiór, szukając nowych partnerów i rozwiązań, które będziemy mogli zaproponować naszym kibicom, którzy chcą być jeszcze bliżej naszej reprezentacji. Większość produktów można zobaczyć i nabyć w naszym sklepie internetowym na sklep.laczynaspilka.pl.

Czy najmłodsi chętnie sięgają po produkty na licencji PZPN?

To głównie dla nich tworzymy nasze produkty. Gry, zabawki, figurki czy karty kolekcjonerskie to asortyment, obok którego młody fan nie przechodzi obojętnie.

Czy moda na piłkę jest sezonowa, czy są to produkty, które można sprzedawać cały rok?

Największe zainteresowanie jest na pewno przy okazji meczów i dużych turniejów, na których występuje reprezentacja – taki już za chwilę, w czerwcu i lipcu 2021 roku zagramy na UEFA Euro 2020 (naszymi rywalami w grupie będą Słowacja, Hiszpania oraz Szwecja). Większość produktów można sprzedawać cały rok, oczywiście produkty spożywcze, takie jak woda mineralna czy lody kibica najlepiej sprzedają się w sezonach letnich.

Czy produkty na licencji PZPN są popularne wśród chłopców, czy także dziewczynki interesują się piłką nożną?

Piłka nożna dziś to sport nr 1 Polaków, ogólnie 48% dzieci w Polsce uprawia tę dyscyplinę, a 70% Polaków deklaruje, że to główna dziedzina sportu, którą się interesuje. Co bardzo cieszy, piłka nożna to sport nie tylko dla chłopców, identyfikujemy trend związany z tym, że kobieca odsłona tej gry zyskuje coraz większe zainteresowanie, 63% Polek deklaruje, że lubi i ogląda ten sport. Dziewczynki garną się do piłki, mają coraz lepsze warunki do tego, aby uprawiać tę dyscyplinę. Wyrazem tego jest profesjonalizacja klubów oraz rozgrywek piłkarskich, np. od tego roku na antenach Telewizji Polskiej możemy oglądać na żywo rozgrywki Ekstraligi Kobiet. W reprezentacji Polski kobiet grają naprawdę utalentowane piłkarki, część z nich gra już w zagranicznych klubach, Ewa Pajor i Katarzyna Kiedrzynek grają w niemieckim VfL Wolfsburg, a Paulina Dudek jest obrończynią francuskiego PSG. Reprezentacja Polski to m.in. nazwiska, które są rozpoznawalne na całym świecie. Tytuł dla Roberta Lewandowskiego UEFA Best Player in Europe 2020 to potwierdza.

Czy takie wiadomości podbijają popularność i odsprzedaż produktów na licencji PZPN?

Zdecydowanie tak. Kibice reprezentacji śledzą również zmagania naszych zawodników na arenach europejskich, a Polacy występujący w zagranicznych klubach są liderami swoich zespołów, wygrywają europejskie puchary oraz krajowe ligi. To ma duży wpływ na zainteresowanie naszą licencją wśród licencjobiorców oraz na wyniki sprzedażowe. Robert Lewandowski w 2020 roku zdobył aż pięć trofeów zgarniając to najważniejsze za wygranie Ligi Mistrzów UEFA. Wojciech Szczęsny sięgnął po kolejny tytuł mistrzowski we Włoszech, Piotr Zieliński dyryguje drugą linią SSC Napoli, Mateusz Klich przebojem ujął serca kibiców i ekspertów Premier League notując dobre występy w Leeds United, a Jan Bednarek na stałe zadomowił się w pierwszej jedenastce Southampton FC.

Zapytania odnośnie współpracy w ramach programu licencyjnego PZPN można kierować na adres: marketing@pzpn.pl.

Zdjęcia: LaczyNasPilka.pl

Tagi: Gry planszowejan bednarekkatarzyna kiedrzynekmateusz klichpaulina dudekpiłka nożnapiotr zielińskiPremier LeaguepzpnRobert Lewandowskisocial media
Poprzedni

Wydłużone kontraktacje Rekman!

Następny

SUPER Mario i super nowości na wiosnę od Epoch

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
SUPER Mario i super nowości na wiosnę od Epoch

SUPER Mario i super nowości na wiosnę od Epoch

Facebook

Produkty

Kaszki, ciasteczka i batoniki – poznaj 9 smakowitych nowości BoboVita z ulubionymi bohaterami bajki Masza i Niedźwiedź

Kaszki, ciasteczka i batoniki – poznaj 9 smakowitych nowości BoboVita z ulubionymi bohaterami bajki Masza i Niedźwiedź

5 listopada 2021
Grupa LEGO zapowiada zestaw oparty na domu Kevina z filmu „Kevin sam w domu”. Świąteczny klasyk wszech czasów powraca

Grupa LEGO zapowiada zestaw oparty na domu Kevina z filmu „Kevin sam w domu”. Świąteczny klasyk wszech czasów powraca

24 października 2021
Premiera „Barbie Big City, Big Dreams” – nowy musical, nowe zabawki

Premiera „Barbie Big City, Big Dreams” – nowy musical, nowe zabawki

13 września 2021

Aktualności

Poziom sprzedaży detalicznej wyższy niż w ubiegłym roku – wynika z retailowego raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield

Poziom sprzedaży detalicznej wyższy niż w ubiegłym roku – wynika z retailowego raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield

6 maja 2022
Rekman wyłącznym dystrybutorem lalek i akcesoriów marki Zapf Creation oraz samochodzików Cozy Coupe marki Little Tikes

Rekman wyłącznym dystrybutorem lalek i akcesoriów marki Zapf Creation oraz samochodzików Cozy Coupe marki Little Tikes

26 kwietnia 2022
Poszukiwanie informacji o produkcie staje się kluczowym elementem w procesie podejmowania decyzji konsumenckich

Poszukiwanie informacji o produkcie staje się kluczowym elementem w procesie podejmowania decyzji konsumenckich

31 marca 2022
XX edycja Konkursu „Świat Przyjazny Dziecku” zakończona! Przed nami uroczystość zakończenia XX edycji. Jakie produkty i miejsca mają pozytywny wpływ na rozwój dzieci?

XX edycja Konkursu „Świat Przyjazny Dziecku” zakończona! Przed nami uroczystość zakończenia XX edycji. Jakie produkty i miejsca mają pozytywny wpływ na rozwój dzieci?

25 marca 2022
Pokémon: rekordowa sprzedaż w 2021 roku w Europie, w tym kart kolekcjonerskich i zabawek

Pokémon: rekordowa sprzedaż w 2021 roku w Europie, w tym kart kolekcjonerskich i zabawek

13 marca 2022

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

anita bielańska black friday Cartoon Network centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność dzień dziecka E-commerce ekologiczny figurka Film Gra planszowa Gry planszowe Handel harry potter Hipokampus konsument krzysztof poznański LEGO Masza i Niedźwiedź Ministerstwo Finansów Online pandemia piłka nożna polska rada centrów handlowych PRCH Premier League przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn Robert Lewandowski sieci handlowe sklep social media Sprzedaż ustawodawca Webinar Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .