• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
niedziela, 1 czerwca, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Polski Związek Piłki Nożnej prezentuje nową identyfikację wizualną programu licencyjnego

15 czerwca 2022
w Produkty
Czas czytania:5 mins read
A A

Przy udziale przedstawicieli partnerów biznesowych, sieci handlowych i dystrybutorów oraz mediów branżowych Polski Związek Piłki Nożnej zaprezentował nową identyfikację swojego programu licencyjnego. Odświeżony styleguide, zawierający siedem linii graficznych dopasowanych do różnych grup odbiorców, to odpowiedź na potrzeby wymagającego rynku oraz trendy marketingu sportowego.

Identyfikacja wizualna z myślą o kibicach

Nowa identyfikacja graficzna programu licencyjnego powstała z myślą o kibicach reprezentacji Polski oraz firmach, które chcą tworzyć dla nich produkty na licencji PZPN. Dokument kompleksowo traktuje sposób opracowywania produktów licencyjnych oraz ich promocji. Podstawowym elementem modułu konstrukcyjnego identyfikacji jest korona, której inspiracją był znak pochodzący z logo Polska. Z kolei tarcza oraz jej obrys zostały wyodrębnione z przestrzeni negatywnej między dwoma koronami. Nowa strategia wizualna została opracowana w sposób kompleksowy przez zespół graficzny federacji piłkarskiej.

Nasz nowy styleguide jest odpowiedzią na to w jaki sposób chcemy budować relacje z kibicami
oraz partnerami biznesowymi, którzy na każdym kroku wspierają naszą drużynę narodową. Po raz pierwszy w historii zaprojektowaliśmy tak obszerny w treści materiał, wszystko po to by jeszcze efektywniej zarządzać markami i projektami Polskiego Związku Piłki Nożnej – k
omentuje Grzegorz Stańczuk, Dyrektor Marketingu i Sponsoringu PZPN.

Prezentacja nowego manuala miała miejsce podczas oficjalnego spotkania licencjobiorców PZPN, które odbyło się w Warszawie. Na spotkaniu przedstawiciele Związku podsumowali dotychczasowe działania w ramach projektu związanego z merchandisingiem, funkcjonowaniem sklepu kibica oraz współpracą z producentami różnego rodzaju gadżetów i akcesoriów dla kibiców. Podkreślono wówczas również olbrzymi potencjał związany z tworzeniem produktów w reprezentacyjnej odsłonie, w tym głównie ze względu na popularność piłki nożnej w Polsce oraz zbliżające się finały mistrzostw świata w Katarze.

Strategiczne podejście do komercjalizacji popularności piłki nożnej

Program licencyjny Polskiego Związku Piłki Nożnej to kolekcja produktówz wizerunkami zawodników
i zawodniczek reprezentacji Polski oraz rozpoznawalnymi znakami towarowymi, w tym z logo drużyny narodowej oraz hasłem Łączy nas piłka. To propozycja dla kibiców piłkarskich, aby być jeszcze bliżej reprezentacji Polski, a dla producentów szansa na stworzenie wyjątkowych artykułów. PZPN od 2013 roku rozwija ten projekt, stale współpracując z rynkowymi liderami w swoich kategoriach. Dziś mając w portfolio kilkaset produktów, sklep stacjonarny oraz online stawiany jest jako wzorzec dla innych piłkarskich europejskich federacji. W 2016 roku Unia Europejskich Związków Piłkarskich (UEFA) wyróżniła PZPN i program licencyjny nagrodą UEFA KISS Marketing Award w kategorii Najlepsze partnerstwo komercyjne.

Reprezentacja Polski w piłce nożnej to zdecydowanie najpopularniejsza drużyna sportowa w Polsce. 220 milionów sprzedanych produktów od 2013 roku jest dla nas klarownym komunikatem, że Polacy kochają piłkę i oczekują produktów sygnowanych marką drużyny narodowej – dodaje Karol Tatar, Senior Marketing Manager PZPN.

Wszystkie produkty licencyjne PZPN oznaczone są podpisem Oficjalny Produkt Licencyjny PZPN. Asortyment z taką notą to gwarancja najwyższej jakości oraz pewność, że powstały zgodnie ze standardami Polskiego Związku Piłki Nożnej. Trzystopniowa akceptacja produktów sprawia, że nasze produkty są sprawdzane pod wieloma względami: wizualnymi, użytkowymi oraz merytorycznymi.

#KierunekKATAR, czyli wyjątkowy mundial z udziałem reprezentacji Polski

Mundial w Katarze będzie dla reprezentacji czwartym z rzędu międzynarodowym turniejem piłkarskim, na którym wystąpi. Marcowy mecz barażowy przeciwko Szwecji (2:0) zgromadził ponad 54 tysiące widzów na Stadionie Śląskim oraz 6 mln przed telewizorami. Polacy katarskie mistrzostwa zainaugurują meczem z Meksykiem 22 listopada, dwa kolejne mecze zagrają z Arabią Saudyjską oraz Argentyną, odpowiednio cztery i osiem dni później. Turniej ten będzie wyjątkowy z wielu względów, zostanie rozegrany w trakcie trwających rozgrywek ligowych, na w pełni klimatyzowanych stadionach,
a selekcjonerzy będą mogli powołać aż 26 zawodników.

Przygotowania do rywalizacji w Katarze zakładają występy drużyny narodowej w Lidze Narodów UEFA. Polacy w czerwcu i wrześniu tego roku zmierzą się z silnymi rywalami, podejmując Walię, Belgię
i Holandię. Pierwszy mecz w ramach tych rozgrywek odbędzie się już 1 czerwca we Wrocławiu, gdzie zmierzymy się z wyspiarzami.  

Bogata oferta, sprawdzona jakość i nieustanny rozwój

Poranna kawa w kubku z ulubionym zawodnikiem, a wieczorem rodzinne układanie puzzli z naszymi boiskowymi bohaterami? To wszystko możliwe dzięki produktom z wizerunkami reprezentantów
i reprezentantek Polski, które dostępne są w Sklepie Kibica Reprezentacji Polski (sklep.laczynaspilka.pl), dużych sieciach handlowych, stacjach benzynowych, księgarniach i punktach sprzedaży prasy.

Młodszych kibiców zainteresują artykuły szkolne, szaliki, kolorowanki, pościele, gry planszowe
i karciane oraz karty i figurki kolekcjonerskie. Poza tym, dostępne są etui do telefonów, kubki, bidony, wartościowe w treści książki. Ofertę uzupełnia bogata kolekcja odzieży, z oficjalną koszulką meczową reprezentacji na czele. Partnerów handlowych zainteresowanych współpracą z Polskim Związkiem Piłki Nożnej w zakresie nabycia licencji i tworzenia produktów sygnowanych marką reprezentacji Polski zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem komunikacji email pod adresem: marketing@pzpn.pl.

Łączy nas piłka!

Tagi: anna kawafigurkafirmagadżetGry planszowegrzegorz stańczukidentyfikacjakarol tatarkibickolekcjakolorowankaksięgarniaŁączy nas piłkamerchandisingmundialproduktpzpnreprezentacjasponsoringszalik
Poprzedni

Zaskakujący potencjał na polskim rynku e-commerce B2B

Następny

E-faktury będą obowiązkowe od 2024 roku

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
E-faktury będą obowiązkowe od 2024 roku

E-faktury będą obowiązkowe od 2024 roku

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .