• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
sobota, 5 lipca, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Produkty Fisher-Price nagrodzone Złotym Laurem Konsumenta 2013!

2 października 2013
w Aktualności
Czas czytania:2 mins read
A A

Fisher-Price, światowy lider w produkcji wyposażenia i zabawek dla niemowląt i przedszkolaków został nagrodzony Złotym Laurem Konsumenta 2013. Marka zwyciężyła w kategorii Zabawki, zdobywając 57 proc. głosów. Złoty Laur Konsumenta to od wielu lat ogromne wyróżnienie dla producentów artykułów
z poszczególnych branż.

Celem zakrojonego na ogólnopolską skalę plebiscytu jest wyłonienie najbardziej cenionych i najpopularniejszych wśród konsumentów marek i produktów. – Jesteśmy dumni z tego, że marka Fisher-Price została doceniona na polskim rynku. Plebiscyt opierał się na głosach konsumentów, więc tym bardziej cieszy fakt, że to właśnie nam zaufali i wyróżnili markę Laurem Konsumenta – powiedziała Dobrochna Lejnert, Marketing Manager w MATTEL Poland.

Podstawami sukcesu Fisher-Price są najwyższej jakości zabawki rozwijające wyobraźnię dzieci oraz zapewniające im wartościową zabawę. Wszystkie tworzone są w ramach idei ,,Radość odkrywania”, która towarzyszy ekspertom na każdym etapie ich produkcji. Głównym celem marki Fisher-Price jest zapewnienie dzieciom możliwości rozwoju koordynacji ruchowej i wzrokowo-manualnej, zmysłów i umiejętności porozumiewania się poprzez zabawę. Wszystkie produkty dostosowywane są do konkretnego wieku i etapu rozwoju, co istotnie wpływa na stan poznawczy i emocjonalny dziecka. Misją Fisher-Price jest również realizacja potencjału drzemiącego w dzieciach poprzez dostarczanie innowacyjnych rozwiązań i radości. W tym celu marka stawia na rozwój i obecność w skali globalnej – w chwili obecnej Fisher-Price działa w 145 krajach na wszystkich kontynentach, produkując zabawki w ponad 37 różnych językach. W jej portfolio widnieje ponad pięć tysięcy modeli produktów, które zapewniły jej status lidera rynku wyznaczającego trendy na całym świecie. Znajdują się w nim nie tylko zabawki, ale również maty edukacyjne dla niemowląt, gryzaki, grzechotki, leżaczki, huśtawki oraz nocniki czy uspokajacze. Asortyment marki Fisher-Price skierowany jest do maluchów od narodzenia do 5. roku życia.

Poprzedni

„E-commerce w branży zabawek” – pierwszy taki raport już niedługo na rynku

Następny

Dobra, przyjazna zabawka?Ciekawa książka? Bezpieczne miejsce?Czekamy na zgłoszenia!

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Dobra, przyjazna zabawka?Ciekawa książka? Bezpieczne miejsce?Czekamy na zgłoszenia!

Dobra, przyjazna zabawka?Ciekawa książka? Bezpieczne miejsce?Czekamy na zgłoszenia!

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .