Fisher-Price, światowy lider w produkcji wyposażenia i zabawek dla niemowląt i przedszkolaków został nagrodzony Złotym Laurem Konsumenta 2013. Marka zwyciężyła w kategorii Zabawki, zdobywając 57 proc. głosów. Złoty Laur Konsumenta to od wielu lat ogromne wyróżnienie dla producentów artykułów
z poszczególnych branż.
Celem zakrojonego na ogólnopolską skalę plebiscytu jest wyłonienie najbardziej cenionych i najpopularniejszych wśród konsumentów marek i produktów. – Jesteśmy dumni z tego, że marka Fisher-Price została doceniona na polskim rynku. Plebiscyt opierał się na głosach konsumentów, więc tym bardziej cieszy fakt, że to właśnie nam zaufali i wyróżnili markę Laurem Konsumenta – powiedziała Dobrochna Lejnert, Marketing Manager w MATTEL Poland.
Podstawami sukcesu Fisher-Price są najwyższej jakości zabawki rozwijające wyobraźnię dzieci oraz zapewniające im wartościową zabawę. Wszystkie tworzone są w ramach idei ,,Radość odkrywania”, która towarzyszy ekspertom na każdym etapie ich produkcji. Głównym celem marki Fisher-Price jest zapewnienie dzieciom możliwości rozwoju koordynacji ruchowej i wzrokowo-manualnej, zmysłów i umiejętności porozumiewania się poprzez zabawę. Wszystkie produkty dostosowywane są do konkretnego wieku i etapu rozwoju, co istotnie wpływa na stan poznawczy i emocjonalny dziecka. Misją Fisher-Price jest również realizacja potencjału drzemiącego w dzieciach poprzez dostarczanie innowacyjnych rozwiązań i radości. W tym celu marka stawia na rozwój i obecność w skali globalnej – w chwili obecnej Fisher-Price działa w 145 krajach na wszystkich kontynentach, produkując zabawki w ponad 37 różnych językach. W jej portfolio widnieje ponad pięć tysięcy modeli produktów, które zapewniły jej status lidera rynku wyznaczającego trendy na całym świecie. Znajdują się w nim nie tylko zabawki, ale również maty edukacyjne dla niemowląt, gryzaki, grzechotki, leżaczki, huśtawki oraz nocniki czy uspokajacze. Asortyment marki Fisher-Price skierowany jest do maluchów od narodzenia do 5. roku życia.