• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
sobota, 12 lipca, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Retail Congress 2016 – zarządzanie siecią handlową w czasach gwałtownego rozwoju technologii

5 października 2016
w Aktualności
Czas czytania:3 mins read
A A

VII edycja konferencji Retail Congress odbędzie się 16 listopada, tj. pierwszego dnia VII Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow 2016, w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Eksperci przedstawią dane i trendy dla rynku retail, a także informacje o zachowaniach współczesnego klienta. Uczestnicy zdobędą wiedzę o budowaniu właściwych strategii sprzedażowych i marketingowych przy użyciu innowacyjnych metod i technologii.

 

Konferencja Retail Congress to wydarzenie, podczas którego zarządzający sieciami handlowymi oraz właściciele sklepów pozyskają wiedzę, która ułatwi im podejmowanie właściwych decyzji zarządczych. Cenne informacje otrzymają także osoby odpowiedzialne za marketing, rozwój, IT, merchandising oraz zakupy.

 

Projektowanie przyszłości

Eksperci z wiodących firm badawczych i konsultingowych zaprezentują dane o rynku handlu detalicznego oparte na badaniach i sektorowych analizach. Agnieszka Górnicka z firmy badawczej Inquiry Market Research przedstawi informacje na temat trendów i prognoz na  najbliższe lata.

 

Na tegorocznym spotkaniu będzie podkreślona tematyka dynamicznych zmian w otoczeniu i zachowaniu klientów powodowanych rozwojem technologii. Podczas prelekcji Agnieszki Chrostowskiej z firmy Human Traffic słuchacze dowiedzą się czego już dziś oczekują klienci podczas zakupów. – Chcielibyśmy, aby uczestnicy zobaczyli miejsca sprzedaży oczami klientów, a także spojrzeli razem z nami w przyszłość. Dobrze wiedzieć, co czeka rynek za kilka lat, by nie tylko aktywnie reagować na zmiany, ale dołączyć do tych, którzy wyznaczają trendy – mówi.

 

Z kolei Sebastian Starzyński z firmy badawczej ABR SESTA omówi wpływ innowacji na sposoby projektowania, produkcji, dystrybucji i sprzedaży. Powie także dlaczego osoby odpowiedzialne za strategie i innowacje powinny być zaznajomione z ekonomią współpracy, sztuczną inteligencją, Big Data i Internetem rzeczy. – Świat nigdy nie rozwijał się tak dynamicznie, dlatego w najbliższych latach czeka nas duży skok w obszarze korzystania z technologii. W trakcie prelekcji podpowiem jak zauważyć zmiany wkraczające do naszej branży – dodaje.

 

Praktyczne rady ekspertów

Retail Congress to także prezentacje, podczas których specjaliści odniosą się do wybranych obszarów biznesu. Ewa Gawroniak-Olejniczak, właścicielka EGO-STUDIO Shop Design, podzieli się wiedzą na temat skutecznej współpracy z projektantem. Opowie o znaczeniu precyzji w określeniu założeń projektu. – Dobrze sporządzony brief pozwoli uniknąć zbędnych kosztów oraz zaowocuje ciekawym i funkcjonalnym projektem – zachęca.

 

Natomiast dr Maciej Kraus z firmy PwC Polska w formie praktycznych warsztatów zapozna słuchaczy z polityką cenową w różnych branżach i na poszczególnych etapach łańcucha wartości. Uczestnicy poznają sprawdzone i praktyczne metody zarządzania przychodami i strategie cenowe. – Warsztat będzie okazją do zaznajomienia się ze znaczeniem efektywnej polityki cenowej, a także szansą do wymiany doświadczeń branżowych – zapowiada prelegent.

 

Konferencja Retail Congress to także dostęp do najnowszych rozwiązań wspomagających zarządzanie sieciami handlowymi. Będzie mowa m.in. o eSAMBO, systemie w chmurze obsługującym sieci handlowe czy narzędziach automatycznego znakowania oraz identyfikacji towarów. W programie znajdzie się również prezentacja, podczas której będzie można znaleźć odpowiedź na pytanie jak terminal płatniczy zwiększa przychody punktów handlowych.

 

Informacje praktyczne

Konferencja Retail Congress 2016 odbędzie się 16 listopada br. w godzinach 10.00-16.15 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: www.retailshow.pl/pl/retail-congress. Język konferencji: polski i angielski, konferencja będzie tłumaczona symultanicznie.

 

Koszt uczestnictwa dla przedstawicieli sieci handlowych i właścicieli sklepów wynosi 390 zł, a przy zgłoszeniu do 12 października obowiązuje rabat w wysokości 20%. Retail Congress stanowi część programu wydarzeń towarzyszących Targów RetailShow 2016. Organizatorem konferencji i targów jest firma ECP Polska. Wstęp na targi jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów.

***

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Kuźma-Filipek, Lawenda Public Relations, tel. + 48 601 99 10 89

agnieszka@lawendapr.com

Wojciech Smoktunowicz, Marketing Manager ECP Polska Sp. z o.o., tel. + 48 22 865 0442 wsmoktunowicz@ecppolska.pl

_______

ECP Polska to organizator Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow, największego wydarzenia branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej. To także wydawca Perfect Store, specjalistycznego magazynu poświęconego aktualnym trendom i innowacjom w wyposażeniu, technologiach, logistyce, zagadnieniach sprzętowych i rozwiązaniach stosowanych przez sieci food i non-food oraz centra handlowe.

Poprzedni

Przyszłość zawitała do Empiku w Galerii Mokotów!

Następny

Konkurs firmy ALEKSANDER – Gorący Ziemniak

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Konkurs firmy ALEKSANDER – Gorący Ziemniak

Konkurs firmy ALEKSANDER - Gorący Ziemniak

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .