4 grudnia
br. ruszyła kampania wizerunkowa marki Trefl
usytuowana przy głównych wiadomościach sportowych w kanale Polsat oraz przy transmisjach telewizyjnych meczy wszystkich naszych drużyn sportowych na kanałach Polsat Sport, Polsat Sport Extra oraz Polsat Sport News. Łącznie spoty TV wyemitowane zostaną ok. 500 razy.
Założeniem kampanii jest przedstawienie Trefla jako producenta puzzli i gier planszowych oraz zwiększenie świadomości
marki Trefl wśród środowisk kibiców, sportowców oraz wszystkich potencjalnych odbiorców transmisji TV. Przypominamy, że firma Trefl jest sponsorem drużyny Trefl Sopot.
Kampania oparta jest na dwóch 8 sekundowych
billboardach sponsorskich pokazujących Trefla jako producenta gier
planszowych oraz puzzli. Łącznie powstało 10 wersji billboardów
sponsorskich z różnymi wersjami tekstu lektora.
Kampania
przy Wiadomościach sportowych w Polsacie trwać będzie do 31.12.2013, a
przy transmisjach meczy do zakończenia poszczególnych lig: luty/marzec
2014 i ewentualnie w fazach
play-off.
Faza zasadnicza rozgrywek:
1. Plus Liga – transmisja około 22 spotkań, billboardy sponsorskie przy meczach oraz przy zwiastunach do meczów
2.Tauron Basket Liga – transmisja około 28 spotkań, billboardy sponsorskie przy meczach oraz przy zwiastunach do meczów
3. Orlen Liga oraz Liga Mistrzyń – transmisja około 19 spotkań, billboardy sponsorskie przy meczach oraz przy zwiastunach do meczów