• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
środa, 9 lipca, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Super Sand firmy Goliath Games w reklamie TV!

18 stycznia 2016
w Produkty
Czas czytania:2 mins read
A A

Początek roku to nietypowy okres do intensywnych kampanii skierowanych do najmłodszych odbiorców. Ale może jak mawia klasyk „w tym szaleństwie jest metoda”?

 

Dystrybutor Super Sand w Polsce – firma Goliath Games, zdecydowała się na wsparcie reklamowe tego produktu wśród konsumentów. “Inwestujemy w Super Sand, ponieważ to produkt całoroczny – nie sezonowy, o ponadprzeciętnych wynikach sprzedaży. Klienci, którzy nam zaufali w zeszłym roku jednogłośnie byli zadowoleni z wyników odsprzedaży, w tym roku pokażemy, że możemy więcej!

 

Super Sand – super piasek do kreatywnej zabawy w domu, szturmem zdobywa serca polskich dzieci, oraz przestrzeń na sklepowych półkach.
Super aksamitne w dotyku, suche a jednocześnie “antybakteryjne” i 100% naturalne, takie jest tworzywo Super Sand. Piasek, który można używać jeszcze raz i jeszcze raz i jeszcze… piasek nigdy nie wysycha.

 

Super Sand składa w 100% z naturalnych składników mineralnych, jego skład niesprzyja rozwojowi bakterii, co sprawia że jest wyjątkowo bezpieczny i przyjazny do zabawy z dziećmi.

 

Kampania reklamowa (pierwszy flight w styczniu 18-31) to dotarcie do blisko 80% grupy docelowej, prawie 900 planowanych emisji spotu w kanałach dziecięcych,: TVP ABC, Cartoon Network, BBC CBeebies, Boomerang, Polsat JimJam, Disney Channel, Disney Junior, Disney XD, MiniMini+, Nick Jr, Nickelodeon, teleTOON+, Puls, Puls 2 – mówi Wiktor Fabiański, przedstawiciel Goliath Games w Polsce.”

 

 

Poprzedni

Świat Zabawek – wydanie 1/2016

Następny

Marketing sensoryczny pomaga przyciągnąć klientów do sklepu. Zapachy i muzyka sprawiają, że sprzedaż rośnie nawet o 30 proc.

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny

Marketing sensoryczny pomaga przyciągnąć klientów do sklepu. Zapachy i muzyka sprawiają, że sprzedaż rośnie nawet o 30 proc.

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .