20 sierpnia w podwarszawskiej Jachrance z udziałem stołecznych dziennikarzy, w tym przedstawicieli magazynu ” Świata Zabawek” odbyło się spotkanie poświęcone prezentacji 4 brandów z portfolio firmy Dumel. Handlowcy mogli poznać nową ofertę oraz przystąpić do negocjacji, dziennikarze mieli okazję do spotkania z ambasadorami marki – Kasią Cichopek i Marcinem Łopuckim.
Spotkanie było również doskonałą okazją do prezentacji najnowszego hitu Dumela, promocji innowacyjnego produkt „Prawda czy Fałsz”.
Gra przeznaczona jest dla 2-5 graczy. Zawiera ponad 1000 szalonych pytań z różnych dziedzin. Zabawka została skonstruowana tak, aby zarówno dzieci, nastolatkowie i osoby dorosłe mogły spędzać razem czas doskonale bawiąc się i ucząc.
Gra objęta będzie kampanią marketingową w prasie branżowej, pojawią się też banery w serwisach internetowych, a także spot reklamowy emitowany na każdym dziecięcym kanale telewizyjnym. Mieszkańcy Warszawy będą mieli okazję zobaczyć ogromny billboard reklamowy, który niebawem zostanie umieszczony na jednym z budynków na Mokotowie.