11 października w podwarszawskiej Zielonce, w klubie
Galop odbyła się prezentacja nowej,
jesienno-zimowej oferty Hurtowni Abro. W tegorocznym spotkaniu swoje produkty prezentowało
ponad 60 firm z branży zabawkarskiej i papierniczo- biurowo-
szkolnej.
Hurtownia Abro organizuje swoje spotkania dwa razy do roku –
wiosną pod kątem Back to School i jesienią z myślą o Gwiazdce. Jak przy każdych kontraktacjach firmy, również tym razem
frekwencja odwiedzających dopisała.
Podczas spotkania klienci Abro mogli zapoznać się z nowościami
oraz skorzystać ze specjalnych świątecznych rabatów.
Jak zauważył przedstawiciel firmy Tatic, Maciej Kozłowski: „Firma
Abro zorganizowała targi wzorcowo. Dokonano
świetnego wyboru
miejsca z fajnym klimatem. Dało się tam już odczuć atmosferę
nadchodzących
świąt. Swoją ofertę prezentowała duża ilość wystawców. Nie
da się ukryć, że
Abro jest w dużej mierze hurtownią papierniczą. Targi w moim
odczuciu
zdominowane były przez asortyment z działu kreatywnego”.
Rzeczywiście, bogata oferta gier i puzzli, którą można było zobaczyć na
kontraktacjach pozwala przypuszczać,że tegoroczna Gwiazdka 2013
będzie pod ich znakiem.
Dużym zainteresowaniem odwiedzających cieszyły się
puzzle firmy Castor. Zarówno zestawy dla dzieci jak i dla
dorosłych były zamawiane na nadchodzący sezon. Firma Tactic z
licencją Angry Birds doskonale wbiła się w obowiązujące trendy
dziecięce, dla dorosłych natomiast oferuje nową grę IKnow -to
planszówka, w której istotną rolę odgrywa interakcja.
Wynik zależy nie tylko od poprawnych odpowiedzi na pytania, ale i
od
trafnych przewidywań, co do wiedzy innych uczestników gry. Warto
wspomnieć, że firma Tactic po wykupieniu wydawnictwa MINDWARRIOR
GAMES, będzie poszerzała ofertę o profesjonalne gry
dla pasjonatów fantasy. Firma Bard Centrum Gier zaprezentowała
swoje nowe gry: Ognisty Podmuch i Attack.Maksymalne ryzyko. Warto
wspomnieć,że w grze Attack znajduje się 600 figurek! Trefl
promował grę Babelo. Ciekawostką jest, że grę promuje pierwsza loteria promocyjna Trefla, pod nazwą „Loteria Babelo”, w której nagroda główną jest samochód marki Fiat 500.
Firma Granna podczas targów prezentowała m.in. grę Gringo, która
patronatem objął podróżnik Wojciech Cejrowski. Gra swoją premierę
miała na początku października.
Coraz większe zamieszanie na rynku robi licencja Violetta.
Popularność jaką cieszy się film emitowany na kanale Disney
Channel powoduje wzrost zainteresowania produktami na tej
licencji. Dało się to zauważyć na stoisku firm: Egmont i Gandalf,
które oferują produkty z wizerunkiem bohaterów serialu (Egmont:
magazyny, książki, Gandalf:plecaki, akcesoria szkolne, Clementoni -puzzle).
Wśród typowych zabawek warto wspomnieć o produktach firmy
Clementoni, która od czerwca tego roku weszła na polski rynek
hurtowy. Na Gwiazdkę 2013 przygotowała ciekawe nowości:
Interaktywny Pingwin, Wojtek Wóz Strażacki i tablet dziecięcy –
ClemPad. Tablet wygląda imponująco. Ma oprogramowanie Androit,
wygląd i funkcje tradycyjnego tabletu( aplikacje o charakterze
edukacyjnym, kamera, USB, język polski) a dodatkowo z myślą o
bezpiecznym użytkowaniu tabletu przez dzieci – system zarządzania
godzinami – rodzic zaznacza, kiedy dziecko może używać urządzenia
i tylko w tym czasie będzie ono aktywne dla dziecka.
O tym, że tradycyjne klocki cieszą się cały czas dużym
zainteresowaniem było widać na stoisku firmy Zabawkarstwo Baczek,
gdzie klienci chętnie zapoznawali się z nowymi zestawami klocków
na licencji Boba Budowniczego.
Jakość, organizacja i frekwencja podczas targów zostały ocenione przez wystawców pozytywnie. Jak zauważa Grzegorz Radoń z firmy Castor oprócz stałych pojawili się również nowi klienci. Jednak zamówienia robione przez kontrahentów były w tym sezonie robione ostrożnie, a największym asortymentem cieszyły się puzzle dziecięce.
W kontraktacjach Hurtowni Abro wzięli udział m.in.Adamigo,
Alexander, Ameet, Artyzan, Bard, Castor, Clementoni, Egmont,
Euro-Trade, Gandalf, Glob, Godan, Granna, Lime Toys, Pipistrello,
Polparty, Russell, Stnux, Tactic, Trefl, Zabawkarstwo.