Na tegoroczne targi zorganizowane przez Anek przybyło prawie
300 zaproszonych gości (ok. 130 firm). Frekwencja była niemal stuprocentowa.
Kontraktacje trwały trzy dni. Wystawiło się 9 firm:
Anek (główny organizator), Bandai Polska, Epee Polska, Hasbro
Poland, Mattel Poland, Simba Toys Polska,
Tm Toys, Trefl.
Przedsiębiorstwa przedstawiły ofertę na Gwiazdkę 2011, plany
marketingowe oraz nowości.
Forma targów była nieco inna niż w poprzednich latach. – Odeszliśmy
od długich prezentacji multimedialnych przedstawianych po kolei przez każdą
firmę na rzecz bezpośredniego kontaktu z klientem. Chętni mogli obejrzeć
krótkie prezentacje bezpośrednio przy stoisku niektórych firm. Każdy wystawca w
osobnej sali przygotował własną ekspozycję. Klienci mogli porozmawiać z
przedstawicielami firm o wszystkim, co dotyczy sprzedaży zabawek. Firmy
przygotowały ciekawe promocje, pakiety, specjalne warunki zatowarowania – mówi
Jolanta Rawska, managing director w firmie Anek.
Oto produkty, które cieszyły się największym
zainteresowaniem klientów:
Anek – nowość w ofercie: edukacyjne produkty „Mądra
Główka”, gry logiczne amerykańskiej firmy Popular Playthings oraz
interaktywne myszki Mickey i Minnie z linii Clementoni Belbebee;
Bandai Polska: Ben 10 Ultimate Alien;
Epee Polska: interaktywne pieski;
Hasbro Poland: „Monopoly Polska”;
Mattel Poland: Barbie syrenka;
Simba Toys Polska: klocki Hello Kitty;
TM Toys – linia Fab-Tastic Food (m.in.: fabryka ciasteczek,
fabryka czekolady);
Trefl – puzzle Euro 2012.