Tomy to 4. co do wielkości producent zabawek na świecie o rocznym przychodzie 2,5 mld dol. Posiada oddziały na każdym kontynencie.
Wizytówką firmy jest znana i rozpoznawalna jakość, a także szerokie portfolio produktów i marek: Lamaze, Chuggington, Disney, Jim Henson, Pokemon, John Deere. Tomy to uznany ekspert na rynku akcesoriów dla mam i dzieci: Lamaze, Tomy Infant and Toddler, Tomy Bath Toys, The First Year, Disney Baby, Bumbo, Aquadoodle, Boon, JJ Cole. To dystrybutor znanych marek i zabawek dla dzieci w każdym wieku m.in.: Stacyjowo, Pokemon, BeyBlade, Dinosaur Train, Britains, cars 2, Star Wars, Big Farm, Transformers.
Strategia polskiego oddziału: budowa zespołu sprzedażowo-marketingowego, współpraca ze specjalistami – Smyk, Toys”R”Us; ustalenie dwóch dystrybutorów – Euro-Trade i hurtownia M&Z jako partnerów strategicznych dedykowanych do obsługi rynku tradycyjnego.
Ponadto stopniowe rozszerzanie dystrybucji w 2015 r., wybór ok. 150 produktów – sprawdzonych bestsellerów spośród oferty 1420 wyrobów dostępnych w asortymencie, dopasowanie atrakcyjności oferty do lokalnych warunków, ustalenie strategii i zasad wsparcia (TV, klient, sprzedaż).