• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
piątek, 6 czerwca, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Toys4All – zabawa i edukacja

20 maja 2014
w Aktualności
Czas czytania:4 mins read
A A

O nowej linii zabawek w ofercie, procesie wprowadzania tego brandu na rynek i wizji firmy rozmawiamy ze współwłaścicielem Icom Poland – Michałem Świecą.

„Świat Zabawek”: Toys4All to nowa linia zabawek w ofercie Icom Poland. Produkty te cechują edukacyjny wymiar i oryginalne wzornictwo. Co jeszcze kryje się pod tym hasłem?

Michał Świeca: – Naszym celem jest, aby zabawki z serii Toys4All były uwielbiane przez dzieci oraz doceniane przez rodziców. Opiekunowie bowiem wysoko oceniają takie produkty, które wpływają na rozwój ich pociech, dają radość, a przy okazji pozwalają poznawać otaczający świat, uczyć się nowych słów, rozwijać wyobraźnię i kreatywność. A dzieci? One chcą się bawić! W koncepcji naszej marki chodzi przede wszystkim o to, by dawać radość z zabawy, ale chcielibyśmy też, aby za tą zabawą kryło się też coś więcej – edukacja, poznawanie zawodów czy pozyskiwanie umiejętności społecznych. Dlatego na opakowaniach naszych produktów umieściliśmy ikonki fun & edu, które w prosty i czytelny sposób przekazują rodzicom informację na temat walorów edukacyjnych zabawki. Podsumowując, marka Toys4All to wysoka jakość produktów oraz gwarancja fantastycznej zabawy dla dużych i małych, dziewczynek i chłopców, konstruktorów i graczy. Dla wszystkich, którzy chcą się dobrze bawić.

Czy zabawki Toys4All w przyszłości mają stać się znakiem rozpoznawczym Państwa firmy?

– Zdecydowanie tak. Toys4All jest naszą marką własną – pracujemy nad nią koncepcyjnie, starannie dobieramy do niej produkty, i chcielibyśmy, aby logo Toys4All było rozpoznawane jako zapowiedź dobrej zabawy. Czyli widzisz Toys4All, myślisz: będzie fajnie!

Czołowe produkty w linii Toys4All…

– Toys4All to przede wszystkim klocki konstrukcyjne, gry rodzinne i lalki. Jeśli chodzi o klocki, to jest to kategoria, w której jesteśmy najmocniejsi i najbardziej rozpoznawalni. W tym roku wprowadzamy naszą markę Blocki dla dzieci od 6. roku życia oraz markę Jixin dla maluchów w wieku 3-6 lat. Każda seria ma w swoich zestawach unikatowe figurki zaprojektowane specjalnie dla nas – z jednej strony unikatowe, niewystępujące w innych zestawach na świecie, ale równocześnie pasujące do pozostałych klocków na rynku.

Marka Toys4All to także gry edukacyjne – zarówno dla starszych dzieci (od 8 lat), jak i takie do zabawy z młodszymi – od lat 5.
Wkrótce w linii Toys4All pojawią się także lalki, ale na razie nie zdradzamy szczegółów – niech to będzie niespodzianka dla naszych klientów.

Wprowadzenie na rynek nowej marki to żmudna praca. Trzeba zderzyć się z nieufnością klientów i brakiem przekonania u handlowców…

– Tak, to prawda. Pewność odnośnie sukcesu rynkowego marki Toys4All mamy, ponieważ wiemy, że są to starannie dobrane produkty, wysokiej jakości i o ciekawym wzornictwie. Należy pamiętać, że za sukcesem brandu stoją także ludzie. W naszym przypadku są to zespół osób z agencji promocyjnej, który dba o spójność koncepcji produktów – działańmarketingowych, oraz
grupa kompetentnych przedstawicieli handlowych, którzy potrafią w
odpowiedni sposób zaprezentować produkt naszym klientom. Oni
również kształtują sieć dystrybucji w hurtowniach i sklepach w
całej Polsce. Trzeba też pamiętać, że atrakcyjny wyrób,
wspierany dodatkowo kampaniami reklamowymi w prasie i telewizji, to
gwarancja zwiększonego zainteresowania i sukcesu dla klientów. Nasz
system sklepów patronackich otwiera przed właścicielami tych
placówek nowe możliwości ekspozycyjne oraz handlowe. Dbamy bowiem
o to, aby mogli oni oferować w swoich sklepach produkty, za którymi
dzieciaki szaleją.

Jaką mają Państwo
wizję prowadzenia firmy? Jak za kilka, kilkanaście lat będzie
wyglądało przedsiębiorstwo Icom Poland?

– Zdecydowanie chcemy
zwiększyć udział marek własnych w naszym portfolio. Duży nacisk
kładziemy na wizję i koncepcję rozpatrywanych i wprowadzanych na
rynek linii. Chcemy zaistnieć w świadomości klientów jako firma
sprzedająca nie tylko zabawki, ale także idee.

Które produkty
stanowią trzon sprzedaży w Państwa firmie?


– Dostrzegamy duże
zainteresowanie produktami takimi jak klocki, gry oraz lalki. Zresztą
to właśnie te wyroby wywołały u nas potrzebę stworzenia marek
własnych. Mocnym filarem sprzedaży w naszej firmie są także
dystrybuowane przez nas w Polsce zabawki Monster Beads, Moje Urwisy,
Mix Simpatyx, Poppy Belles oraz Keedoz.

Jakie nowości czekają
na klientów w I połowie roku? Które z nich pojawią się w
reklamie TV?

– W tym roku stawiamy
przede wszystkim na markę Toys4All z jej wiodącymi produktami:
klockami konstrukcyjnymi, grami rodzinnymi oraz lalkami.
Zdecydowaliśmy się jednak przenieść większość kampanii TV na
drugą połowę roku. Mediaplan jest jeszcze w trakcie tworzenia,
dlatego trudno mówić mi o szczegółach. Na pewno na bieżąco i
intensywnie działamy w prasie dziecięcej – jesteśmy tam obecni
reklamowo, a także prowadzimy działania PR-owe.

Jak oceniają Państwo
polskie targi branżowe? Czy warto brać udział w takich
wydarzeniach? W jaki sposób docierają Państwo do swoich klientów?

– Targi branżowe to
bardzo dobra okazja, by zaprezentować klientom swoją ofertę.
Naszym zdaniem w Polsce jest tylko jedna tego typu impreza, która
zasługuje na uwagę – mam na myśli targi Czas Dziecka w Kielcach.
W tym roku również będziemy tam obecni jako wystawca. Warto jednak
podkreślić, że od niedawna kształtują się także targi Kid’s
Biz Fair w Warszawie, które z roku na rok cieszą się coraz
większym zainteresowaniem. Przyglądamy się ich rozwojowi z uwagą.

Dziękuję za rozmowę.


Rozmawiała Anna
Wakulak

Na zdj. Dawid Szańca i Michał Świeca – Icom Poland


Poprzedni

Rozmowa z Krzysztofem Lewandowskim z firmy Artyk

Następny

Wiosna rozkwita rabatami w Coccodrillo

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Wiosna rozkwita rabatami w Coccodrillo

Wiosna rozkwita rabatami w Coccodrillo

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .