• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
wtorek, 16 września, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Turner przeprowadzi globalny rebranding kanału Boomerang

16 października 2014
w Aktualności
Czas czytania:2 mins read
A A

Zmiany w stacji skierowanej do dzieci i ich rodzin będą wprowadzane od jesieni tego roku. W programie znajdą się ikony animacji oraz znane regionalne i lokalne produkcje. Odświeżony Boomerang zadebiutował w Ameryce Łacińskiej 29 września, w Australii będzie miał premierę 3 listopada, w USA, w Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie oraz rejonie Azji i Pacyfiku w 2015 roku.

Turner Broadcasting ogłosił re-launch Boomeranga, swojego drugiego, flagowego kanału dla dzieci. Stacja kierowana będzie do młodych widzów i ich rodzin, a w jej ramówce, obok ponadczasowych animacji, znajdą się również współczesne kreskówki. Zmiany ogłosili Gerhard Zeiler, prezes Turner Broadcasting System International Inc. i Christina Miller, prezes i dyrektor generalna kanałów Cartoon Network, Adult Swim i Boomerang w USA. Kanał będzie czerpał z nieprzebranych zasobów największej na świecie biblioteki animacji, w której znajdują się produkcje Warner Bros., Hanna-Barbera, Cartoon Network i MGM. Obok znanych i popularnych seriali takich, jak: Tom i Jerry, Zwariowane Melodie, Atomówki i Scooby-Doo, w ramówce stacji znajdą się współczesne produkcje innych wytwórni z całego świata. Wraz z re-launchem zostanie też odświeżony wygląd stacji. Dodatkowo pierwszy raz w historii, w ramówce Boomeranga w 13 międzynarodowych pasmach znajdzie się własna, oryginalna produkcja stacji.

Zgodnie z zapowiedzią z początku roku w Stanach Zjednoczonych na antenie Boomeranga wprowadzone zostaną przerwy reklamowe, a czas antenowy stacji będzie oferowany reklamodawcom. Re-launch kanału oficjalnie rozpoczął się 29 września, pierwszym terytorium, gdzie widzowie mogą już oglądać Boomerang w odświeżonej formie jest Ameryka Łacińska. Następnie zmiany zostaną wprowadzone w australijskiej wersji kanału, 3 listopada. W kolejnych regionach zmiany będą przeprowadzane w 2015 roku. – Re-launch Boomeranga, który jest naszym drugim flagowym kanałem, to świadectwo jego globalnej popularności – powiedział Zeiler. „Jesteśmy dumni, z tego, że możemy zobaczyć tę stację w nowym wcieleniu, jej odświeżony wygląd i styl odzwierciedlają jej jakość i współczesny charakter. To kolejny krok w naszej strategii opartej na dalszym budowaniu sukcesu naszych międzynarodowych kanałów dla dzieci.

„Boomerang ze swoją ponadczasową ofertą zawsze był ulubioną stacją wielu pokoleń” dodała Miller. „To wyjątkowa okazja, nie tylko do przedefiniowania tego, czym jest rodzinne współoglądanie telewizji, ale też do rozwoju naszego globalnego portfolio kanałów dla dzieci i pozycjonowanie go na wszystkich platformach wraz z Cartoon Network – dodaje.

Boomerang, który dostępny jest w ponad 250 milionach gospodarstw domowych na świecie, zostanie odświeżony nie tylko na antenie, ale również online i na platformach mobilnych. Na nowej stronie internetowej kanału znajdą się ekskluzywne gry, zabawy i treści, które pozwolą fanom jeszcze głębiej zanurzyć się w świat stacji. Młodsi użytkownicy będą mogli cieszyć się odpowiednimi dla ich wieku grami z ich ulubionymi postaciami, starsi fani natomiast będą mogli dowiedzieć się więcej o swoich ukochanych bohaterach i serialach. Zgodnie z Harris Poll 2013, sondażem przeprowadzanym w Stanach Zjednoczonych, Boomerang jest najbardziej cenionym przez rodziców kanałem dla dzieci. We wrześniu tego roku, Nielsen Media Research włączył Boomerang do panelu badań oglądalności wśród abonentów wszystkich, podstawowych sieci kablowych. Pierwsze ratingi potwierdzają popularność stacji wśród widzów oglądających wspólnie telewizję.

Poprzedni

Konkurs: Świat przyjazny dziecku

Następny

Bezpieczeństwo z Bartkiem

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Bezpieczeństwo z Bartkiem

Bezpieczeństwo z Bartkiem

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .