W dniach od 4-5 marca w warszawskim
hotelu Puławska Recidence odbyły się pierwsze targi wewnętrzne
firmy Vision One. Rozwój firmy, a co za tym idzie wprowadzenie na
rynek dużej liczby nowości spowodował, że Vision One zdecydowało
się na zorganizowanie dwudniowego spotkania dla swoich kontrahentów.
Podczas kontraktacji mogliśmy zapoznać się z nowościami firmy na
najbliższy sezon.
Co nas czeka w 2014 roku?
Marka Djeco
O nowy brand – Little Big Room by
Djeco została rozbudowana francuska marka Djeco.
W nowej serii zobaczymy artykuły do
wyposażenia dziecięcego pokoju. Nie zabraknie w niej drewnianych
półek, lamp, luster czy naklejek dekoracyjnych na ścianę.
Wszystko utrzymane jest w barwnej kolorystyce, z modnym designem.
Kolejną nową marką wśród produktów
Djeco jest marka Arty Toys, jest to seria postaci do zabawy oraz
akcesoriów w zależności od tematyki ( zamek, kareta).
W asortymencie Djeco w tym sezonie nie
zabraknie również gier i puzzli. W tej kategori produkty są już
dostępne dla najmłodszych dzieci, od 2 lat. Wśród puzzli warto
zwrócić uwagę na puzzle znajdujące się w opakowaniach
postaciowych ( zamek, kareta, dziewczynka).
Moulin Roty
Moulin Roty to francuska marka dla
najmłodszych, którą charakteryzuje delikatna, pastelowa
kolorystyka oraz wysoka jakość. Dla Vision One oferta Moulin Roty
to doskonałe uzupełnienie marki Djeco, ponieważ w swoim
asortymencie posiada duży wybór zabawek pluszowych.
W targach Vision One uczestniczyła
pani Aleksandra Quant, export sale Moulin Roty, która opowiadała o
początkach powstania firmy, jak również o produkcji zabawek, która
odbywa się we Francji.
W ofercie Moulin Roty oprócz pluszu
znajdziemy odzież, kołderki dla dzieci czy abażury do lamp.
W 2014 roku nie zabraknie również
zestawów kreatywnych dla dzieci starszych – Graines en Folie to
marka, w której znajdziemy m.in. zestaw małego ogrodnika, małego
odkrywcy czy zielarza.
Żywa, mocna kolorystyka, styl vintage
to cechy nowej serii Les Popiop, w skład której wchodzą:
pluszaki, portfele, poduszki, gry czy drewniane pojazdy.
Manhatan Toy
W asortymencie Manhatan Toy znajdziemy
szeroki wybór artykułów dla dzieci od 0-3 lat (pluszaki,
grzechotki). Hitem od wielu lat jest Skwish, drewniana zabawka
edukacyjna, która od ponad 30 lat dostępna jest na naszym rynku.
W nowym sezonie nie zabraknie również
produktów dla starszych chłopców – marka MotorWorks to
drewniane samochodziki, z wieloma wymiennymi elementami.
Podczas spotkania w Vision One, klienci
chwali ofertę poszczególnych marek, w szczególności ich wysoką
jakość, modny design i ładną kolorystykę. Targi z pewnością
należą do udanych, Vision One już myśli o kolejnym spotkaniu dla
swoich klientów.
Na zdjęciu: Aleksandra Quant – Export Sales w Moulin Roty i Jakub Malke – Marketing i Export w Vision One