• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
środa, 17 września, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Wader-Woźniak: Słaba jakość? Nie bawimy się w to!

16 czerwca 2014
w Aktualności
Czas czytania:2 mins read
A A

Mimo że rodzi się coraz mniej dzieci to wydatki na zabawki rosną. Rodzice zwracają bowiem większą uwagę na jakość kupowanych zabawek i są skłonni zapłacić więcej, doceniając niezawodność i bezpieczeństwo produktów. Według firmy badawczej NPD Group, analizującej dane z pięciu sieci handlowych w Polsce, w roku 2013 wartość sprzedaży zabawek zwiększyła się i wyniosła ok. 900 mln złotych.

Zdaniem Pawła Szmidta z firmy NPD, badającego rynek zabawek w Polsce, już w tej chwili obserwujemy większy wzrost sprzedaży zabawek niż w roku 2013 i tendencja ta będzie się utrzymywała przez cały rok 2014. Obok globalnych marek, które dyktują trendy, polscy producenci zabawek systematycznie poprawiają swoją pozycję. Marcin Woźniak – prezes firmy Wader-Woźniak, uważa, że rynek będzie sprzyjał sprzedawcom zabawek. – Klient nie chce już kupować najtańszych i słabszych jakościowo wyrobów, dlatego, co prawda powoli, ale jednak, obserwujemy zmianę tych kryteriów i upatrujemy w tym miejsce dla nas – dodaje Pan Marcin.

Firma Wader-Woźniak należy do największych polskich producentów zabawek, o rocznych przychodach ze sprzedaży około 50 mln zł. W ciągu roku z tej fabryki wyjeżdża 4 mln zabawek, blisko połowa produkcji trafia na eksport. Obecnie zabawki z Dąbrowy Górniczej docierają do dzieci w ponad 40 krajach.

Na taki wynik składa się wiele czynników, ale to przede wszystkim zasługa produktu. – My tworzymy zabawki z myślą o dzieciach, a nie tylko z myślą o sprzedaży. Robimy wszystko, aby produkty były bezpieczne, posiadały walory edukacyjne i były bardzo wytrzymałe – aby służyć milusińskim jak najdłużej. I to jest według nas klucz do sukcesu – najlepsza jakość produktu, oczywiście przy zachowaniu rozsądnej ceny – komentuje Marcin Woźniak.

Biznes zabawkowy mocno związany jest jednak z sezonowością – dwa okresy największego nasilenia występują przed latem i przed IV kwartałem. Najwyższy przypada na okres świąteczny, kiedy sprzedaje się ok. 30 proc. zabawek, a zakupy związane z Dniem Dziecka stanowią 10 proc. całkowitej sprzedaży rocznej.

Poprzedni

Gra planszowa „Niebezpieczna wyprawa”

Następny

Zabawki niezbędne na plaży!

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Zabawki niezbędne na plaży!

Zabawki niezbędne na plaży!

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .