• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
niedziela, 29 czerwca, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Warner Bros. Consumer Products nawiązuje współpracę z firmą PUMA

2 marca 2014
w Aktualności
Czas czytania:2 mins read
A A

Warner Bros. Consumer Products w Europie
Środkowo-Wschodniej (WBCP EMEA)
ogłosiła współpracę licencyjną z firmą PUMA, dzięki której
powstanie kolekcja odzieży, akcesoriów i obuwia z wykorzystaniem
takich licencji jak Tom
i Jerry
,
Superman,
Supergirl
i
Superbaby.

Zgodnie
z warunkami długoterminowej globalnej współpracy, wykluczając
licencję Superman
w USA i Kanadzie, a także Tom
i Jerry

w Chile, PUMA stworzy 4 kolekcje, które będą symbolem połączenia
rozrywki i sportu. Produkty z bohaterami kreskówki Tom
i Jerry

będą przeznaczone zarówno dla dzieci jak i dorosłych, natomiast
kolekcja z Supermanem,
opracowana we współpracy z DC Entertainment, będzie skierowana do
dzieci w wieku 1-12 lat.

,,
Niesamowita siła, odwaga, zaangażowanie, determinacja, pozytywna
energia i entuzjazm, to tylko niektóre z cech, jakimi charakteryzują
się ikony ze świata rozrywki Tom
i Jerry

i Superman;
takie również będą kolekcje ubrań. Współpracując z firmą
PUMA, bazujemy na najnowszych trendach, inspirujemy się zdrowym i
aktywnym stylem życia. Mam nadzieję, że nasze produkty zachęcą
konsumentów do odkrycia w sobie Superbohatera i utwierdzą ich w
przekonaniu, że są po prostu najlepsi”- powiedziała Pilar
Zulueta, wiceprezes i dyrektor generalny Warner Bros. Consumer
Products w Europie
Środkowo-Wschodniej.

Reinhard
Dischner, Dyrektor Generalny ds. Rozwoju biznesu i sektora
dziecięcego w PUMA , powiedział: ,,Współpraca z Warner Bros.
Consumer Products i możliwość użycia kultowych postaci Tom
i Jerry

i Superman
to ogromny zaszczyt. Dzięki współpracy możemy zdecydowanie
realizować nasze ambitne cele. Wyjątkowe marki przeniesione na
wysokiej jakości odzież marki PUMA są symbiotyczne i mają
absolutnie kluczowe znaczenie
dla naszych klientów docelowych. Nie bez znaczenia jeden z głównych
bohaterów kreskówki
Tom

jest kotem – tak jak nasze logo marki PUMA”.

Pierwsze
produkty z kolekcji PUMA dla Tom
i Jerry

i PUMA dla
Superman
na
wiosnę/lato 2015 będą dostępne w sprzedaży od grudnia 2014 r. .
Będzie je można nabyć w sklepach PUMA, w sklepach internetowych,
domach handlowych, hipermarketach oraz w sklepach obuwniczych.

Poprzedni

Kids Shop – Lato 2014 już na rynku

Następny

Mattel powiększa swój rynek przejmując MEGA Brands

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Mattel powiększa swój rynek przejmując MEGA Brands

Mattel powiększa swój rynek przejmując MEGA Brands

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .