• Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
środa, 9 lipca, 2025
  • Login
Na Licencji
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Na Licencji
Brak wyników
Zobacz wszystkie

Włoska marka Bartolucci zadebiutuje w Polsce

17 marca 2014
w Aktualności
Czas czytania:2 mins read
A A

Firma Fashion Island D.C. podpisała umowę na wprowadzenie na polski rynek włoskiej marki Bartolucci produkującej ekologiczne zabawki, gry oraz ozdoby.

Obecnie marka Bartolucci prowadzi sieć około 200 sklepów i poza Włochami jest obecna w takich krajach jak m.in. Austria, Belgia, Monaco, Cypr, Estonia, Grecja, Niemcy, Litwa, Rumunia, Francja, Szwajcaria czy Emiraty Arabskie.

– W Polsce markę Bartolucci mamy zamiar rozwijać w dużych lub turystycznie atrakcyjnych miastach na zasadzie franczyzy poprzez sklepy monobrandowe oraz wyspy handlowe. Możliwe będzie także uruchomienie stoiska w dobrych sklepach z zabawkami lub pamiątkami, co z pewnością wyróżni sklep od konkurencji. Koncept Bartolucci Italy jest jedynym w swoim rodzaju w Polsce i jesteśmy pewni sukcesu – powiedział Sławomir Boroń z Fashion Island.

Sklepy Bartolucci w zależności od formatu będą miały powierzchnię od 30 mkw. do 70 mkw., cornery w sklepach multibrandowych do 20 mkw., podobnie wyspy handlowe około 20 mkw.

Tempo ekspansji na polskim rynku uzależnione jest od popytu produktów Bartolucci.

– Docelowo chcemy mieć 30 sklepów oraz 50–60 wysp i stoisk handlowych. W pierwszej kolejności interesują nas centra handlowe zlokalizowane w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, a także mniejsze miasta turystyczne, jak np. Zakopane, Ostróda czy polskie wybrzeże. Koncept już jest sprawdzony w cenrtach handlowych i radzi sobie świetnie. Dla tej marki najważniejsze jest duże natężenie ruchu, które generują zarówno galerie handlowe, jak i główne ulice handlowe oraz turystycznie miasta – dodaje Sławomir Boroń.

Bartolucci to firma produkująca drewniane ekologiczne zabawki, gry oraz ozdoby. Głównym bohaterem marki jest Pinokio wykonany z drewna przez Francesco Bartolucci. Marka powstała w 1936 roku w małej włoskiej miejscowości o nazwie Belvedere Fogliense. Pierwszego Pinokia Francesco Bartolucci wystrugał w 1981 roku, a 9 lat później powstał pierwszy sklep marki w mieście Urbino. Kolejne sklepy powstały w Rzymie, Florencji, Wenecji oraz innych dużych włoskich miastach.

Przypomnijmy, że Fashion Island D.C. we współpracy z Make Business wprowadziła do Polski już takie brandy, jak Attrattivo oraz SAM 0-13. Ostatnio podpisała także umowę z siecią modową Fullah Sugah.

Na zdj. Pracownia Francesco Bartolucci

Poprzedni

Kultowe Tamagotchi® powraca!

Następny

Wzrosty w AB System

redakcja_nalicencji

redakcja_nalicencji

Następny
Wzrosty w AB System

Wzrosty w AB System

Facebook

Produkty

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

LEGO® Harry Potter™ Gringotts Wizarding Bank™

8 września 2023
L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

L.O.L.Surprise! Swap! NOWA SERIA JUŻ DOSTĘPNA

29 sierpnia 2023
Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

Kylie Jenner zawitała do świata… lalek Bratz!

25 sierpnia 2023

Aktualności

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

Tylko do 20 grudnia możesz zgłosić swój produkt, usługę lub miejsce w XXII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku

11 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Powrót Littest Pet Shop

Powrót Littest Pet Shop

30 października 2023
Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

Spin Master nabywa firmę Melissa & Doug

11 października 2023

Archiwa

Kategorie artykułów

  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty

Tagi

Biznes centra handlowe centrum handlowe Deloitte dla dzieci działalność E-commerce ekologiczny figurka firma Gospodarka Gra planszowa Gry planszowe GUS Handel harry potter Inflacja Internet konsument krzysztof poznański Online pandemia polska rada centrów handlowych pracodawca pracownik prezes uokik przedsiębiorca przepisy Psi Patrol pzpn sieci handlowe sklep social media sprzedawca Sprzedaż sprzedaż detaliczna tomasz chróstny transakcja Transport ustawodawca Wiek: 3+ wzrost cen wzrost sprzedaży zabawka Świnka Peppa
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Produkty
  • Strony partnerskie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Na licencji

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Produkty
  • Biznes

Na licencji

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .