Firma Fashion Island D.C. podpisała umowę na wprowadzenie na polski rynek włoskiej marki Bartolucci produkującej ekologiczne zabawki, gry oraz ozdoby.
Obecnie marka Bartolucci prowadzi sieć około 200 sklepów i poza Włochami jest obecna w takich krajach jak m.in. Austria, Belgia, Monaco, Cypr, Estonia, Grecja, Niemcy, Litwa, Rumunia, Francja, Szwajcaria czy Emiraty Arabskie.
– W Polsce markę Bartolucci mamy zamiar rozwijać w dużych lub turystycznie atrakcyjnych miastach na zasadzie franczyzy poprzez sklepy monobrandowe oraz wyspy handlowe. Możliwe będzie także uruchomienie stoiska w dobrych sklepach z zabawkami lub pamiątkami, co z pewnością wyróżni sklep od konkurencji. Koncept Bartolucci Italy jest jedynym w swoim rodzaju w Polsce i jesteśmy pewni sukcesu – powiedział Sławomir Boroń z Fashion Island.
Sklepy Bartolucci w zależności od formatu będą miały powierzchnię od 30 mkw. do 70 mkw., cornery w sklepach multibrandowych do 20 mkw., podobnie wyspy handlowe około 20 mkw.
Tempo ekspansji na polskim rynku uzależnione jest od popytu produktów Bartolucci.
– Docelowo chcemy mieć 30 sklepów oraz 50–60 wysp i stoisk handlowych. W pierwszej kolejności interesują nas centra handlowe zlokalizowane w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, a także mniejsze miasta turystyczne, jak np. Zakopane, Ostróda czy polskie wybrzeże. Koncept już jest sprawdzony w cenrtach handlowych i radzi sobie świetnie. Dla tej marki najważniejsze jest duże natężenie ruchu, które generują zarówno galerie handlowe, jak i główne ulice handlowe oraz turystycznie miasta – dodaje Sławomir Boroń.
Bartolucci to firma produkująca drewniane ekologiczne zabawki, gry oraz ozdoby. Głównym bohaterem marki jest Pinokio wykonany z drewna przez Francesco Bartolucci. Marka powstała w 1936 roku w małej włoskiej miejscowości o nazwie Belvedere Fogliense. Pierwszego Pinokia Francesco Bartolucci wystrugał w 1981 roku, a 9 lat później powstał pierwszy sklep marki w mieście Urbino. Kolejne sklepy powstały w Rzymie, Florencji, Wenecji oraz innych dużych włoskich miastach.
Przypomnijmy, że Fashion Island D.C. we współpracy z Make Business wprowadziła do Polski już takie brandy, jak Attrattivo oraz SAM 0-13. Ostatnio podpisała także umowę z siecią modową Fullah Sugah.
Na zdj. Pracownia Francesco Bartolucci