– Podtrzymujemy plany uruchomienia sklepu internetowego Wójcik w Europie Zachodniej. Nastąpi to prawdopodobnie wiosną 2014 roku. Wówczas zmienimy w polskim e-sklepie szatę graficzną, dostosujemy stronę do wersji mobilnej, a także udostępnimy usługę umożliwiającą odbieranie zamówionego towaru w salonach stacjonarnych – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet.pl Marek Szostak dyrektor ds. rozwoju, członek zarządu Wójcik Fashion Group sp. z o.o.
– Z miesiąca na miesiąc
odnotowujemy wzrost odwiedzialności e-sklepu Wójcik. Obecnie każdego dnia
mamy od 8 tys. do 10 tys. odsłon. Sprzedaż w tym kanale jest
porównywalna z najlepszymi stacjonarnymi sklepami marki zlokalizowanych
w centrach handlowych.
– Sklep internetowy jest również połączony
z portalami społecznościowymi, jak Facebook, na którym mamy kilkanaście
tysięcy odbiorców. Prowadzimy dla klientów on-linowych programy
lojalnościowe, karty stałego klienta.
– Na razie nie zauważyliśmy
w naszych sklepach tendencji showroomingu. Klient odwiedzający salon
w centrum handlowym preferuje zakupy tu i teraz, a klient sklepu
internetowego jest wygodny i raczej nie odwiedza galerii.
Wójcik
Fashion Group sp. z o.o. działa na rynku od 1987 roku. Do firmy należą
trzy polskie marki – Wójcik, Hot Oil oraz Ceremony. Pierwsza z nich
oferuje ubrania dla dzieci w wieku 0,5-12 lat w segmencie marek premium.
Hot Oil to ubrania w stylu young casual dla młodych osób w wieku 7-14
lat. Ceremony to marka z ekskluzywnymi ubrankami dla dzieci od momentu
urodzenia do ukończenia pierwszego roku życia.
Obecnie w ramach
sieci Wójcik działa w Polsce 35 salonów własnych, 22 franczyzowe oraz 50
sklepów partnerskich i multibrandowych. Średnia powierzchnia sklepów
Wójcik wynosi 70 mkw. Firma prowadzi sklep internetowy od 2010 roku,
w którym są dostępne produkty wszystkich trzech marek.
Źródło: retailnet.pl